vineri, 14 ianuarie 2011

Orga Yamaha, Korg sau Roland - care e cea mai buna?

Am tot fost intrebat "ce orga sa-mi cumpar?" sau "ce marca/firma e mai buna?".
1.  Daca vreti sa aflati mai multe caracteristici si pareri despre clape (eventual comparatii intre diverse marci), sunt site-uri destul de bune cele afisate in partea dreapta pe acest blog si va recomand sa le consultati inainte de a cumpara o orga.
2.  Pot sa va spun ceva si din experienta mea. Eu am avut o clapa Yamaha PSR640 de care am fost foarte multumit (cumparata in 2002, am fost cu ea la nunti, prin praf, prin frig, stropita cu sampanie de multe ori :))) accidental, bine-inteles ). Nu am avut probleme cu ea. Am vandut-o in 2010 pentru ca era depasita moral (era cu flopy-disck) si incepuse sa faca figuri unele clape (nu se mai auzeau, desi am desfacut-o, am curatit-o). Partea de electronica, usurinta meniului..super-super OK.
Acum mi-am luat un Korg PA50sd, noua. Are un meniu foarte dificil si nu e deloc usor de intuit ce stie sa faca aceasta clapa. Prea multe nu stie sa faca in plus fata de Yamaha PSR 640 de care va ziceam ca am avut, dar macar e noua (poate o sa descopar mai tarziu niste calitati ale ei, deocamdata nu sunt impresionat deloc).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru comentariu! Va mai asteptam si alta data sa va spuneti parerea.
Puteti face sugestii cu cantecele preferate si eu voi incerca sa fac un tutorial cat mai bun.
p.s. comentariile se publica dupa verificare