miercuri, 16 februarie 2011

Party in Transilvania



Tutorial

4 comentarii:

  1. salutare! am ascultat cu placere postarile tale de azi. imi place ca-s de-ale mele, adica din Ardeal, insa am o mica completare sau mai bine zis intrebare: la returnela de la Party in Transylvania prima parte a returnelei, asa cum ai interpretat-o in postare, este de fapt (sau mai bine zis suna ca si..) prima parte a returnelei de la melodia "Doru m-o purtat", a lui Ioan Bocsa si intaresc cele spuse prin faptul ca finalul piesei interpretate este identic cu cel al lui Ioan Bocsa. returnela de la Party in Transilvania este exact aceeasi (oarecum si piesele sunt identice) cu cea de la melodia Inflorit-a rugutu. te rog sa ma scuzi, nu este o critica ci doar o observatie, poate or mai fi si alte intrebari pe tema asta
    sau poate.....este o varianta mai originala de interpretare. toate cele bune iti doresc, si multumesc mult pentru postari, imi sunt de mare folos. cu doriri de bine, Tothazan Alexandru

    RăspundețiȘtergere
  2. Am cautat pe Google dupa cuvintele astea ""Doru m-o purtat, a lui Ioan Bocsa"" si am gasit melodia. Mare dreptate ai! Seamana foarte-foarte tare partea a doua (identice aproape). Ce pot eu sa iti spun este ca eu nu cunosteam piesa. Am considerat ca este o "altfel de varianta" a piesei Party in Transilvania. Interesant...! Cred ca am sa fac asa: un tutorial pentru fiecare piesa. :))
    Mersi de comentariu...Foarte tare....

    RăspundețiȘtergere
  3. vand yamaha psr413...inca in garantie,stare excelenta,carte,cd,cablu usb,pret 950lei...tel 0749143977-daniel

    RăspundețiȘtergere
  4. Am pus anuntul tau la "Tipuri de orgi". Sunt acolo 2 anunturi date (prieteni de pe blog care vror sa schimbe clapa).

    RăspundețiȘtergere

Multumim pentru comentariu! Va mai asteptam si alta data sa va spuneti parerea.
Puteti face sugestii cu cantecele preferate si eu voi incerca sa fac un tutorial cat mai bun.
p.s. comentariile se publica dupa verificare