duminică, 15 mai 2011

Omule ce prost mai esti

Frunoase piese imi cereti cateodata. Chiar daca nu le cunosc si nu le-am studiat, trec imediat la orga sa le incerc. Sper sa va placa melodia. Mersi Marian David!




TUTORIALUL



Explicatie armonie:
Omule ce prost mai esti_mi minor
Ce tot strangi si agonisesti_doM,reM,solM
trecerea instrumentala_si7,mi minor.
Umblii-ntr-una dupa bani_doM,la minor
Parca-ai trai mii de ani of, of.._la7,reM
bis
Umblii-ntr-una dupa bani_doM,la minor
Parca-ai trai mii de aniii_si7, mi minor.

3 comentarii:

  1. cum poti canta asta ? http://www.youtube.com/watch?v=INmU-QMSL1s

    RăspundețiȘtergere
  2. Exista doua modalitati:
    1. ti-o arata cineva in particular (tutorial, meditatii, etc)
    sau
    2. studiezi pianul de mic, inveti sa interpretezi note muzicale de pe portativ (minim liceul de arta, conservator...ceva), faci rost de partitura si incepi sa studiezi pana iti iese ca acolo.
    p.s. blogul nu se adreseaza pianistilor. blogul este cu muzica de petrecere. eu NU CUNOSC piese de pian.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am cantat la pian la liceul de arte din Ploiesti dar am vazut ca nu-i de mine si m-am axat pe muzica de petrecere stiu vre-o 38 de melodii dar bine la 13 ani pe care ii am sunt multumit de progresul meu dar deocamdata ma invata cineva (spuneti parerea)

    RăspundețiȘtergere

Multumim pentru comentariu! Va mai asteptam si alta data sa va spuneti parerea.
Puteti face sugestii cu cantecele preferate si eu voi incerca sa fac un tutorial cat mai bun.
p.s. comentariile se publica dupa verificare