marți, 30 noiembrie 2010

Joc popular Oltenesc "taraselul"

5 comentarii:

  1. buna felicitari pentru ceea ceai facut mi se pare ceva foarte frumos si foarte util nu sunt multi ca tine ceea ce inseamna ca te respect mult si ash vrea kiar daca se poate sa vorbesc cu tine adauga tu te rog id u meu si sper sa putem lua legatura.te salut si multe bucurii . surf_5002@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Omule esti de nota 10 chiar vruiam sa-l invat ms mult m-ai ajutat enorm !!!!! o sal invat si eu saptamana asta sper sa am timp de clape si o sa-l pun si pe youtube !

    RăspundețiȘtergere
  3. spune-mi te rog ce armoni folosesti la acompaniament.

    RăspundețiȘtergere
  4. Armonia:
    Prima parte este Sol Major si Re Major
    Partea a II-a este Mi minor toata
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  5. maestre daca poti fa un tutorial la "cea mai frum. sarba pe care o aia sa fi cu triluri cu ce sti tu mai bn :P la ID: mihai.brotac@yahoo.ro

    ps: o sarba frum cea mai frum care o ai :D

    RăspundețiȘtergere

Multumim pentru comentariu! Va mai asteptam si alta data sa va spuneti parerea.
Puteti face sugestii cu cantecele preferate si eu voi incerca sa fac un tutorial cat mai bun.
p.s. comentariile se publica dupa verificare