marți, 30 noiembrie 2010

Sarba incepatori - SARBA DIN CARUTA





12 comentarii:

  1. foarte frumos nu stiu cum sa iti multumesc....e de mare ajutor multumesc multumesc.dak mai poti publica in continuare ti as fi recunascator

    RăspundețiȘtergere
  2. poti explica cum e si cu mana stanga dak ai timp?
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. cum putem lua legatura sunt incepator si as avea nevoie de cateva sfaturi

    RăspundețiȘtergere
  4. MAESTRE SCUZA UN PROGRAM IN CARE SA IMI SCOATA NOTELE MUZICALE DINT-O MELODIE POPULARA AI? SAU EXYSTA .....ID MEU E maryanbmw98 mii de multumiri sunt incepator ...o zii buna sanatate

    RăspundețiȘtergere
  5. nu exista program care sa scoata notele din muzica populara. o ia razna programul, asa e de grea muzica populara. serios!

    RăspundețiȘtergere
  6. salutare..faceti si dvs. un tutorial la melodia bradului la munte-i place.va
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiu cat de bun e tutorialul dar vreau sa va multumesc ca faceti aceste tutoriale pentru ca pentru noi care suntem incepatori e de mare ajutor. Va multumesc incaodata

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut cum bag si eu Ritmuri suntete :( nush miam cumparat o orga yamaha pss 780 nu stiu cum sa fac sunteele te rog add alxx.alxx98 Id meu de mess pleaseee

    RăspundețiȘtergere
  9. Legat de ritmuri, cauta pe cineva care sa te ajute. Eu nu te pot ajuta. Imi pare rau!

    RăspundețiȘtergere
  10. Asculatati-o si voi ma sa vedeti cum suna ''Sarba in carutza'' si dupa va mirati! Prima si a doua parte o canta, atat ! (si a doua parte niki nu suna asa cum trebuie, restu snt improvizati.....returnele sa le zik asa....Si in primul rand melodia este in Do major originala, nu Fa !

    RăspundețiȘtergere
  11. Numai nu pot invata o sarba.nu ppti sa ne spui notele te rog
    La o hora sau sarba.ceva usor

    RăspundețiȘtergere
  12. Numai nu pot invata o sarba.nu ppti sa ne spui notele te rog
    La o hora sau sarba.ceva usor

    RăspundețiȘtergere

Multumim pentru comentariu! Va mai asteptam si alta data sa va spuneti parerea.
Puteti face sugestii cu cantecele preferate si eu voi incerca sa fac un tutorial cat mai bun.
p.s. comentariile se publica dupa verificare